När tiden står still

Asså jag veeeet att jag inte skrivit på länge. Men jag har verkligen inte haft den inspirationen. Kanske blir lite mer efter helgen. Har hänt en hel del:
Förra fredagen var det avskedsfest för Tori. Lite tårar när hon lämna av mig hos mig. Hoppas på en Skype dejt snart asså!
Dagen efter var det firmafest med ICA. Ojojoj säger jag bara! En av de bästa festerna jag varit på. Grymt kul var det! Jag kommer få en julskinka av Peter J Borg i juklapp. =D
Veckan som varit då... jo har väl inte hänt så mycket mer än massor av föreläsningar och lite vinkväll med klasskompisar.
Carro: "Har du en chokladask med dig?"
Jag: "Ja, ska det vara så ska det!"

Carro: "Asså du är ju för söt!"

Igår tog jag svininfluensavaccinet. KÄnner inget mer än ett litet blåmärke på armen. Fick inte träna efter man tog den, lite trist men man kan kanske förstå varför. Man får ju lixom ett virus i sig.

Imorn blir det FF ;) här hos mig så då passar jag på att bjuda hit lite roligt folk. Guitarhero blir det i massor och sen får vi väl se om det blir något spel eller så. Trevligt kommer det bli iaf.

På söndag är det gudstjänst som gäller (märk väl här att jag inte gör det av eget intresse, det ingår i min delkurs!!!). Sen bär det av direkt mot match på hemmaplan.

Nu ska jag äta mat - är verkligen döhungrig!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0