Martyrer hit och förföljelse dit

Som somliga kanske lagt märke till så har bloggen varit rätt dåligt uppdaterad på sista tiden. Men det kommer nåt inlägg lite då och då.
På onsdag är det tenta igen. Den här gången om Kristna kyrkor i världen. Låter kanske inte så jättesvårt men jag kan garantera er att det är sjukt mycket som skall läras in. En bok på ca 400 sidor ska examineras i stort sätt. Och vår lärare har verkligen inte låtit något gått förblindo. ALLT ska med i tentan. Men efter pluggandet idag med Admira lossnade det lite iaf. Just nu pluggar jag inget och väntar tills efter handbollsträningen. Då har jag ny luft i lungorna och fräscht syre i hjärnan. Får se hur länge jag orkar sitta uppe och plugga. Hoppas på till runt 02.00 iaf. Sen har jag hela dagen på mig imorn.

Nej nu ska jag ta och åka och lämna bilen på mammas jobb.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0