Lite senare

Mitt tredje inlägg idag, märks det att jag inte har kommit på vad jag ska göra idag?

Snott lite bilder från facebook från Halloween. Det var ju ett tag sen nu, men lite bilder är väl aldrig fel? Fick inte med mig kameran till Grodan så därifrån blev det inga bilder där. Nästa gång. Fast vet inte om jag drar till Grodan någon mer gång, var inte lika roligt som namnet. Men så hade jag så jäkla ont överallt (framför allt pga för höga skor) så det kanske är roligare när man är mer taggad. Och inte blir förföljd av en gammal tjock gubbe på dansgolvet. Haha. Sara var hans favorit xp Usch på honom. Vad gör han på krogen, gammal och sliskig, helt ensam? Springer bara runt och raggar på småflickor. Äckelpäckel.

I alla fall, Halloween:



 



Jag försökte få en pussbild med Prince och jag fick massa pussar,
men så fort kameran dök upp vägrade han.



Alex däremot flög han på när kameran dök upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0