Isbit till jul

Jag kunde inte hålla mig. Jag kom på en anledning jag inte minns, som var ruskigt bra. Så nu är det lite julpyntat här. Men bara lite. Jag sparade lite tills på lördag.

Något jag kom fram till när jag höll på (som jag egentligen redan visste) är att jag hatar mina fönster. Först och främst är de så dumt uppsatta så man blir galen. Man kan inte ha något i mitten av fönstret för där är det en trägrej. Puckat. Så puckat. Och de dumma småfönstrerna ska vi inte tala om. De är de som förstör allt. Allt. Dessutom drar det om fönstrerna så när vinterkylan kommer så blir jag en stelfrysen Erika. Jippie. Jag ser fram emot att bli en isbit. Verkligen.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0