Fyra dagars helg


Åh hoj vilken helg. Valborg i torsdags, supermysigt. Champangefrukost med Rebecka, Christoffer och Pitten. En stund senare kom även Jennie och massa annat folk. Där satt vi och hade det mysigt, tills det var dags att springa runt i hela Uppsala. Kändes som om vi var dit och vände på alla platser vi besökte. Först hem till Pitten, Willys och handla, hem till Anton och grilla, hem till Nohr, till studentvägen, hem till någon snubbe, ner på stan och Red Room och tillsist dags för nattmacka på Subway. Väldigt mycket flängandes, men trevligt hade vi.
   På vägen in på bussen satt Rebecka och jag och tjuvlyssnade på ett par flickor som satt framför oss. En lät väldigt klok när hon kläckte ur sig till någon grabb: Gissa hur gammal jag är på en skala 1-10. I tysthet gissade vi på åtta.

  
   

I fredags fyllde bror år. 18 år, kan ni tänka er så stor han blivit? Så då blev det in till stockholm med släkten för att käka middag och sen blev det häng i bar en kort stund. Snart bror, då blir det du, jag och kusinen på krogen. (Något jag får känslan av att han inte alls kommer tycka om).


Bror och jag för många år sedan.

Sen i lördags drog jag och Christoffer hem till Anton för att tydligen spela lite brännboll. Tyvärr drogs det ut på tiden så när vi väl kom till spelplan var det bäckmörkt. Så istället slogs sig några grabbar ner med ett par öl och en gitarr och sjöng för fulla halsar. Vi andra gick in i värmen vi.


Redo för mörker-brännboll?

I söndags blev det till att bara vara hemma hos Christoffer. Vi skulle ha tagit en picknick vid Björklingebadet, men vädret var inte på topp så det blev till att ligga hemma och spela spel och äta dumle. Inget mig emot.


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad snackar du för gojja. Det var ju superfint väder i söndags!!

2009-05-04 @ 16:01:18
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

HAHA jaa jag såg det.. Tänkte på fel dag!! Vad fel det blir ibland!!

2009-05-04 @ 18:26:43
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0