Rosor och choklad och hudkräm


Den här dagarna firar Christoffer och jag. Igår (lite försenat) firade vi att jag fyllde 20 år för ett tag sen. Jag möttes på centralen av tre röda rosor och en glad Christoffer. Vi gick hem till honom där vi lagade mat och sen gick och hyrde film. När vi kom tillbaka till lägenheten efter hyrt film väntade en överraskning i hans rum. Överallt var ljus tända, rosblad låg på golvet och ledde fram till sängen. Och där väntade min present. En väldigt godluktande (kan man säga godluktande haha) hudkräm och ansiktsgrejskräm (jag är beroende av hudkrämer haha). Plus en underbart skön massage. Efteråt kollade vi på filmen jag valt ut (skitkass var den) och åt godis och fruktsallad. Myspys.

Ikväll väntar hans födelsadagsfirande (bara en vecka försenat). Eftersom det är lite hemligt så får ni veta sen ;)

 
Söt han är va? Tack gullplutt för en jättemysig kväll =)
(bilderna är lite gråa och trista för ljuset här suger och Christoffer
har inget photoshop, huur kan han inte ha photoshop?? Jag 
som älskar photoshop xp  )


//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh så romantisk din pojke är! =D

2009-05-15 @ 14:50:25
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Vad bra att du uppskattade det:) jag tyckte det var väldigt trevligt iafall:D

2009-05-15 @ 16:43:22
Postat av: Erika

visst e han de, allt för söt :P

2009-05-16 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0