Nakna pojkar och sugmärken


I fredags vart det dansträning och genrep. Väldigt skoj med väldigt mycket väntandes. Efteråt drog Christoffer och jag hem till Pitten. Det blev en grabbkväll (plus mig) för hela slanten. Efter en stunds drickandes hissar Nohr av sig byxorna. "Ni har väl sett Hundtricket?" Sekunden efter sitter jag i en soffa tillsammans med fem killar som dragit ner byxorna. "Du måste ju följa trenden Erika." Tack och lov slapp jag med ursäkten att mina underkläder inte var fullt så täckande som deras kallingar.

Efter en stund drog vi ner på stan. Pucko som jag är glömde jag legget. Det har aldrig hänt förut, skitsur var jag på mig själv. Men lyckades komma in på ett ställe som tur var. Och det var ju kul där med, tyvärr inget kareoke för pojkarna.


Syns kanske inte så jättebra, men såhär ser man ut efter att ha festat med grabbarna.
Nohr och Dennis anföll mig från varsitt håll och gav mig två fina
sugmärken på halsen. Tack pojkar, tack.

Morgonen efter vaknade jag på Pittens soffa tillsammans med Christoffer. Skitbakis. Superbra med tanke på uppvisningen vi skulle ha på kvällen. Men efter alvedon, vatten och en stor och god sallad mådde jag strålande och var taggad inför kvällen.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu ligger det en bild uppe på bloggen, på tatueringen! =)

2009-05-25 @ 16:06:41
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Danke danke :) Har planer att evetuellt tatuera in någon sorts blomma sen brevid, när jag kommer på hur jag vill ha det :)

2009-05-26 @ 20:34:07
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Christoffer

det blev ju faktiskt bara ett sugmärke;)

2009-05-27 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0