Jag vet åtminstonde vad jag kommer göra...


Ååååh vad jag är puckad!! Jag skrev precis ett långt inlägg där jag berättade om Christoffers present (inlägget under) och sen fortsatte med resten av helgen. Långt som det blev tänkte jag att jag skulle göra det till två inlägg. Så jag delar upp texten, kopierar ena halan, sen delete. Publiserar  det nu halva inlägget, ser att det dök upp bra. Skapar ett nytt inlägg och klistrar in den andra halvan, tror jag. Självklart har jag kopierat samma halva som jag precis har publiserat! Aaaaah va irriterande!!

Men okey, jag får väl skriva om.


På lördagen planerade jag och Christoffer att gå ut i solskenet men då varken han eller jag hade kraften att tvinga med den andre ut fastande vi inomhus resten av dagen (jag hade redan sovit bort halva). På kvällen blev det utgång med tjejerna för min del. Efter en grogg, en väldigt mättande chokladkaka och stress bort till t-banan mådde jag inte toppen när jag mötte Alex, Lillan och Laura på Centralen. Tvärrt om, jag kände mig spyfärdig. Inte bättre blev det av mer stress bort till Nivå, hälla i sig en cider och shots för att sedan stressa till Gamla stan och Huset för att hinna in innan inträdet. Jag mådde inte toppen när vi äntligen hängde av oss jackorna. Men en trevlig kväll blev det. Mycket snack och dans. Väldigt mycket dans. Jag hade t.o.m ont i ryggen dagen efter haha. Jag, Lillan och Laura blev även spådda under kvällen. Helt random börjar en snubbe berätta om våra framtider. Laura tror jag skulle jobba med ekonomi och jag skulle bli frilansande journalist som sprang på häftiga fester. Lillan kommer jag inte ihåg. Men jag klagar inte på min framtid i alla fall :P

På söndagen blev det så som vi planerat för lördagen. Christoffer och jag låg ute i solen och käkade glass. Såååå skönt! Vi hann äntligen med ett testa det där Glass och Pasta huset som hade väldigt god glass. Mums.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0