Det är bara grått


Nu har jag egentligen massor att göra. Är hemma idag igen och som vanligt ska jag med Zingo på promenad. Men vi har också visning av huset ikväll så städa bör jag göra. Och dansuppvisning i helgen så jag borde sy mina shorts. Söka jobb är alltid bra att göra också. Men nej, nej. Jag är för slö. Vill helst inte lämna sängen. Så istället har jag legat här och läst igenom lite bloggar, kollat bilder från valborg och försöker nu öppna en länk från min danslärare, men tror ni det går? Nej, jag måste packa upp och ha mig. Vad tror han om mig egentligen? Skulle jag kunna packa upp en fil? Jag vet knappt ens vad som menas. Vaddå packa upp? Hjälp någon?


Och vart tog det fina vädret vägen? Sol, vart är du?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0