"If only I could turn back time"


Suck och pust. Det har blivit dåligt med inlägg sen jag kom hem. Det känns som om jag har varit på vift ända sen planet landade för någon vecka sen. Eller ja, egentligen ända sen planet lyfte för ännu någon vecka sen. Men.. jag har ju lovat bilder från Egypten och då jag inte orkar skriva om Jennies och min fest i helgen får de bli nu.

 
Utsikt från balkongen. Hotellpoolen.


   
Stranden


  
Stranden





  
Marinan, så mysigt



Tornet de skrek ut böner ur var och varannan timme


  
Stan



Ser helt förjävlig ut, men åh va jag var lycklig där i solen.

Åh, vad jag vill tillbaka.


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag med. Speciellt idag då snön vräker ner utanför fönstret här hemma :(

2009-03-24 @ 15:20:36
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0