"Now I really know, what you need is rock n roll"



Jag har överlevt helgen - för er som undrar.
I fredags for jag till Christoffer i sthlm. Vi var och såg Benjamin Buttons otroliga liv (eller va den nu heter). Jag tyckte den var super, super bra. Christoffer höll på att somna (men han var ju såklart trött efter en lång arbetsdag hehe). Lördagen var supermysig. Tog oss ett tag att komma ifrån lägenheten, men när vi väl lyckats gick vi på stan en stund. Efter det blev fick jag följa med på ett möte och middag med Homo-, bi- och transsexuella i Försvaret (eller nått sånt).  Därefter blev det melodifestival och kakor. Christoffer somnade - igen. Och han klagar på att jag brukar gäspa i telefon. Suck. Fast jag ska nog inte säga så mycket. Somnade jag med. Idag vaknade jag upp i Björklinge, hamnade senare i Uppsala i dansstudion. Övade för vår uppvisning i maj. Vi ska vara rockbrudar, ska bli superskoj!

Det var en kort liten berättelse om min helg. Myspys. Nu ser jag bara fram emot två saker den här veckan. Träningen på onsdag. Och Egypten på torsdag! =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: er

det låter ju som om jag bara sov hela helgen nu ju:O. så illa var det ju inte

2009-03-01 @ 21:23:55
Postat av: Therese

Längtar tills på torsdag. Det är helt otroligt att vi ska åka till Egypten :D

2009-03-01 @ 22:31:56
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0