Städning och fint besök

Håller på städa just nu.. eller ja.. tog en paus så jag kunde skriva lite här. Det är konstigt vad som kommer fram när man börjar städa. Lite gamla papper från förra kursen, någon tröja som man letat efter. När jag plockat undan de rena kläderna hittade jag ett par strumpor som jag lånat av Emelie på en fest i hennes korridor. Du ska få tillbaka dem snart jag lovar! ;)

Jag bjöd över Erika på en liten filmkväll ikväll. Det blir godis och mjukiskläder för hela slanten. =) Kommer bli jättemysigt. Och kan ni gissa vad vi ska se? (A) Twilight! Tror att det blir åttonde gången jag ser den om jag inte räknat fel. ;P Lyssnar just nu på soundtracket... såå himla bra musik. Här är listan för den intresserade:

1. Muse - Supermassive Black Hole
2. Paramore - Decode
3. The Black Ghosts - Full Moon
4. Linkin Park - Leave Out All The Rest
5. Mutemath - Spotlight (Twilight Mix)
6. Perry Farell - Go All The Way (Into The Twilight)
7. Collective Soul - Tremble For My Beloved
8. Paramore - I Caught Myself
9. Blue Foundation - Eyes On Fire
10. Rob Pattisson - Never Think
11. Iron And Wine - Flightless Bird, American Mouth
12. Carter Burwell - Bella's Lullaby


Idag var det sista dagen på näst sista delkursen av Svenska 1. Vi fick hemtentan som ska vara klar på fredag. Den verkar rätt rolig till skillnad från de andra hemtentor jag haft. Så jag hoppas verkligen att den blir godkänd. Imorn har jag hela dagen på mig så du hade jag tänkt att göra så mycket som möjligt av den. Hoppas att bli klar på torsdag så att jag bara behöver titta genom den på fredag och ändra något om det behövs. =)
Nästa kurs är en litteraturkurs. Den verkar rätt spännande faktiskt. Hoppas att den är det också.

Nej nu ska jag nog återgå till städandet. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja just det mina fina hello kitty strumpor ;) vi får ses och ta en fika någon dag ;) vi tänkte kanske gå ut på lördag, på norrlands på släppet! Vill du hänka? :)

2009-03-17 @ 20:00:05
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0