Ballt, grymt och oförglömligt!

Hell yeah va grym Bounces show var! Den handlade om att vinna över sina egna rädslor. Spindlar, hundar, tid, höjd, blod och trånga utrymmen togs upp. Det började med vi fick se en film innan själva showen började. Sen släcktes allt ner och lampor tändes och släcktes, precis som om det blixtrade. Sen fick i se en person i mörka kläder skymtas mellan blixtrarna. Folk skrek och jag och Erika trodde först att det var inspelat, men sen stod personen tre steg från oss och folk skrek igen då fattade vi att det var på riktigt.
Helt plötsligt började folk skrika i andra änden av rummet och en jättespindel kommer in. Så jälva grymt gjort. Sen började showen ordentligt! De dansade grymt bra och det finns knappt ord för hur förtrollad man blir av att titta på dem.
Med snygga kroppar, makalös kroppskontroll och härligt go så tyckte både jag och Erika att showen var alldeles för kort. Erika nämnde att Christoffer också var sugen att se showen - du kommer inte vara ensam att se den; jag och Erika gör dig gärna sällskap. Vi vill se den igen! Fast i så fall blir det med utgång efteråt! ;) Ah shit! Vill skriva exakt vad som hände i showen, men jag är rädd att det här inlägget kommer bli alldeles för långt då. Jag kan bara säga att ni som inte sett den - gå och gör det. Ni kommer inte bli besvikna!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0