112

Imorn är det rätt mycket som står på schemat!
Först måste jag bli klar med min tenta. Klar med första uppgiften så det är bara två kvar. =) Ska lämnas in kl 17.00!

Sen åka in till stan en snabbis (om jag hinner) å hitta något litet till Jennie.

Sen hem och äta. Och direkt efter det in till Enköping igen för att spela match mot EHF.

Efter matchen blir det till att snabba sig BIG TIME! Ska nämligen på fest som Erika och Jennie håller i. Temat är 112. Visserligen ska jag vara 911 men Erika sa att det var okej. Så om någon är dum kommer jag och min kompanjon att låsa fast er med våra handklovar! ;) (Amanda ska också dit)

Nu ska jag sova så att jag orkar gå upp tidigt och skriva klart tentan.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0