Sovandes på en matta


Jag har en röd fin matta på mitt rum. När Zingo är på besök här inne gillar hon att ligga och mysa på den. Det värsta är att mattan drar till sig hår som ett hårätande monster. Så som mattan ser ut efter att Zingo legat på den är det förvånande att hon inte går därifrån pälslös.
   Så idag efter jag städat vek jag ihop mattan så den inte skulle bli hårig inför imorgon då de ska komma och kolla på huset. När Zingo nu under kvällen tittade in på mitt rum satte hon sig mitt på mattan och blängde på mig. Precis som om hon ville att jag skulle veckla ut den. Jag försökte tala om för henne att hon hårar ner och tillslut gav hon upp och la sig ner, trots att den var ihopvikt. Sötnöt.


Ser mysigt ut

För övrigt så har vi lagt ett bud på "min" lägenhet, den jag var och kollade på i tisdags. Spännande. Nu får vi se hur det här slutar.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0