Nu måste jag skynda


Inte nog med att mor och far kastar ut mig. De tänker kasta ut mig till Säv(j)a. Fan heller. Ska jag flytta från landet till ödemark? Eller Örsundsbro? Jag kan ju inte bo i Örsa heller. Nej nej.
   Men imorgon ska jag på visning av en lägenhet. I Enköping. Verkar vara en rätt mysig lägenhet, efter att jag har fått lägga händerna på några färgburkar och penslar. Vi får se, vi får se...

F: ...så ska du med och vara ivägen också.
J: Men jag ska inte vara ivägen. Jag ska bara... sitta bakom min skärm i vardagsrummet. Jag kommer bara fram för mat och toalettbesök.

Hur som helst, jag hoppas på lägenheten vi ska kolla på imorgon. Väldigt nära till stan (för de som kan kalla Enköpings torg för stan) och ännu närmre till bussen bort från stan. Alltså, nära till buss och minishopping. Nära från krogen. Nära från nattbussen.

Jäklar, vad tiden drar iväg! Måste gå på en kall promenad med Zingo nu! Eller ja, för en halvtimme sen...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag flyttar med dig! Ska bara hitta ett jobb först:P haha

2009-06-09 @ 00:04:41
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0