Liten uppdatering...

Först ska jag väl säga grattis till alla studenter 2009! =D Välkomna in till "the real world"! Synd bara att Sverige i dagens läge inte är det bästa landet att ta studenten i. "Vi ska se till att alla får jobb!" - Moderaterna... yeah right! Var fan är alla jobben?!! Se nu hur Sverige ser ut ni som har röstat fram denna regering!!! =( Not good!

Ja ja... På fredag är det Maddes tur att ta studenten. =) Ska dit redan på torsdag eftersom Madde ska på champangefrulle redan kl 7 på fredagen. (!!!) Det betyder att jag måste gå upp typ halv sex för att locka hennes hår. =P Tur att jag kan gå å sova igen sen. Tror Thomas inte kommer upp å håller mig sällskap medan jag fixar med håret, han sover nog vidare.

Idag har jag jobbat lite iaf. Går träning för kassan. =) Rätt kul faktiskt. Tre timmar idag, fem timmar imorn och sju timmar på onsdag. Cash, cash, cash!

Imorn efter att jag har jobbat ska jag möta upp Thomas i Uppsala. Vi ska köpa studentpresent yill Madde. Vet inte riktigt vad vi ska köpa så vi får se vad det blir. ;)

Nu ska jag kolla på Pimp My Ride... =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0