Det blev en promenad åtminstonde

Sommar o sol, vi har korta kjol. Minst sagt. Det är stekhett ute. Och här sitter jag som värsta datanörden. Men jag ska säga er, att så var inte planen. Jag är i Stockholm och hälsar på Christoffer, som jobbar hela dagarna. Så idag har jag roat mig själv. Planen var lite shopping och sen skulle Alex och jag dra till ett utomhusbad här i närheten. Alex bangade imorse och shoppingen gick åt helvete. Jag var några timmar och gick runt i affärer, hittade INGENTING! Jo, ett par jeans jag inte hade råd med. Trodde de var på rea men så var tydligen inte fallet.
Så jag åkte besviket ifrån stan, handlade en tidning påvägen och hamnade tillslut i en park. Där har jag sedan suttit och läst min tidning i några timmar. Tillslut blev jag kissnödig. Så nu är jag tillbaka i lägenheten med beslutsångest. Är det okey att gå och lägga sig i sängen och läsa när det är så varmt och skönt ute? Jag tror nästan inte det. Jag får nog tvinga ut mig i någon timme till.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0