Träningsvärk i lår imorn? Javisst

Nu ska jag sova. Är rätt trött efter dagen må jag säga.
Elin och jag tog oss en tripp till Fånö, vilket är ca 1,3 mil (enligt Eniro). Sen fikade vi där och efter fikat åkte vi till Fånö slott för att köpa oss en glass. Mysigt ställe faktiskt. Sen åkte vi till bokskogen (Sveriges nordligaste). Där tog Elin lite kort, får väl se dem sen någon gång. Efter boksskogen tyckte vi väl att det var dags att bajka hem igen, alltså ytterligare 1,3 mil. Inte nog med alla dessa jävla uppförsbackar så krånglar cyklen. Treans växel var grymt knas och ibland trampar man bara luft för växeln hoppar ur. Skitskumt.
Jaja, sen kommer jag hem och fixar med papper till fotbollsskolan. När det är gjort erbjöd jag mig att hjälpa Eva. Så vi drog upp till kluddstugan och fixade och trixade med ditt och datt. Alla mappar till ledarna till fotbollsskolan är i stort sätt klara och vi la dem i fina små högar så det bara är för dem att ta sin hög utan att bråka med någon. =P Eva räknade med att fixaeriet bara skulle ta en halvtimme. Men det tog nästan en hel timme. =P

Summering av dagen: Elin och jag har cyklat dryg 3 mil.
Jag har hjälpt Eva med fotbollsskole-grejer.
Och nu ska jag sova och klockan är ändå bara 21. 23. =)
Jag är nöjd med min dag!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0