Tiden går allt för fort idag

Det luktar nybakade muffins i huset. Tack vare mig. Solen skiner utanför (lite då och då i alla fall). Bra musik strömmar från datorn. Och här sitter jag och bara njuter av ledigheten. Har faktiskt haft fullt upp fram tills nu. Hjälpte mamma fotografera lite möbler som vi ska sälja nu när vi flyttar. Sen har jag vart och köpt lunch och gjort iordningen den. Gick över och mötte Thomas så gick vi upp till födelsedagsbarnet som jobbar på fotbollsskolan den här veckan. Där bjöd jag på lunch och fika (även om vi inte orkade fikat efter mina supermackor). Därefter gick jag hem, slog in Rebeckas presenter, vilket var en massa pyssel. Sen ställde jag mig för att baka muffins. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Klockan 6 ska jag över till Rebecka på middag, men vad ska man göra tills dess? Känner mig lite pysselsugen men kan inte komma på vad jag skulle göra då. Synd att inte lägenheten är redo för att inredas, annars skulle jag gjort det. Men men... Något kommer jag nog på. Festsugen är jag också. Typiskt att man jobbar imorgon.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0