Inte ens utan öl


Jobb, jobb, jobb - för att sammanfatta den kommande veckan. Och packning såklart. För på lördag lämnar jag regnet hemma och drar till Turkiet.

Helgen spendarades ute i Gudinge där det var lantisfest. Det var trevligt, men kallt. Så in i norden jävla kallt. Jag vågade knappt lämna öltältet (inte ens när ölen tog slut) för att det var så kallt. Det blev inte ens dans =( Christoffer spelade förtvivlat på chokladhjulet och köpte lotter som en tok. Tillslut vann han en kexchoklad som han delade med mig. Sötnöten. Det måste vart världens dyraste kexchoklad det där. Haha.

På söndagen blev det lite finare väder så vi var ut och åkte lite båt. Skitmysigt. Har inte åkt båt på, ja, kanske flera år (räknas ens båten i Finland? haha). Efteråt kläcker Pitten ur sig: Så, första gången du åker båt eller? till mig. What? Skojar han med mig? Klart jag har åkt båt! Vad tror han om mig? Haha

Nä, nu hinner jag inte skriva mer. Nu ska jag ringa pussgurkan, åka och träna och plocka upp bror från jobbet så ska vi dra och panta burkar. Kanske tittar jag förbi lägenheten också och ser hur det går. Igår var jag och mor där och fikade med far. Fick sitta på golvet på en varsin papppåse mitt i all smutts och bland verktygen. Men, men. Mysigt och framförallt gott var det. Nä, puss på er!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0