Ensambloggare denna vecka

Ensam med bloggandet den här veckan eftersom min käre granne är på varmare breddgrader med sin pojkvän.

Ja det har inte blivit så mycket bloggande för min del. Jobbat en del och sen har jag inte riktigt haft lust. Nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag, fredag och lördag. Sen är jag ledig i två veckor. Eller ja en vecka om man inte räknar vecka 31 - fotbollsskola. =)
Har varit med Thomas hela nästan hela helgen. Blir bara mer och mer kär i honom. =) (A)

Nej nu ska jag återgå till filmen på femman. Handlar om en mamma som försöker stoppa pedofiler. Hon anger sig själv vara en fjortonårig flicka och sedan chattar hon med äldre män så att polisen kan ta dem. Rätt spännande faktiskt. =)
'Til we meet again. ;)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0