You better die young, baby


Jaha, nu sitter jag hos Christoffer. Han började jobba strax efter sju imorse. Jag ska inte vara på Grönan för min intervju förrän halv två. Vad ska man göra med all denna tid? Och kan ni tänka er att intervjun, eller ja, audition tar ca tre timmar. Galet länge!

Men just nu känner jag mig ganska nöjd. Sitter och lyssnar på Nomy, som Christoffer så snällt laddade ner till mig igår och ska snart ta och göra mig iordning. Rebecka, kom på att vi skulle ju bokat Bounce igår :S Kanske kan göra det ikväll om du är hemma? För jag tror att jag är det.



För övrigt kan jag inte komma på hur den här datorns bluetooth fungerar...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Ackelman

Det där med gruppintervjuer tycker vi inte om :p Var själv på en i måndags hos tre.. Nä men det kommer säkert gå bra för dig =D

2009-01-30 @ 12:02:50
URL: http://ackelman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0