No stress

Igår åkte jag till Huddinge för att spela handbollsmatch.. och det gick väl som det gick.. förlust men det var ändå kul att spela. I bilen hade jag med mig Julia, Pytto och Malin. Vi öste på för fulla muggar med musik. Det roligaste var nog när låten No Stress dök upp och Julia blev helt till sig - som om hon hade sett sin största idol... =P Totaly crazy! Sen när vi åkte hem bestämda vi oss för att vi skulle ta oss en trip förbi Donken.. det blev till att stanna i Kista. Det tog ett tag innan vi hittade men till slut så. =) När vi parkerade var det sjukt många ordningsvakter och poliser precis utanför gallerian. Kanske lika bra det. Julia lekte gangstah... =P Sen åkte vi hemmåt.
Det var väldigt skönt att få komma hem, somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Ändå fram till nu har jag suttit med det här jädra skolarbetet och försökt fått det att bli klart. One down three to go. Imorn blir det plugga heeeeeela dagen!

Ikväll - tjejmiddag hos Rebecca! =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0