I'm back


Nu, efter tio timmar sömn, en super frukost, lite halvsovande i några timmar till och en god thaisoppa till lunch känner jag mig piggare. Har varit konstant trött ända sen julafton. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men min mor säger att det kan ha att göra med min brist på sömn (har det varit brist? Tycker att jag har sovit jämt och ständigt), mina uppochned vända dygn och flera dagars festande. För fest har det blivit. Juldagen som vi alla har hört om, Sara som fyllde 18 (jag har förresten hittat ett citat som jag skrivit upp på mobilen från denna kväll "Du spillde en penis på dig själv". Det har någonting att göra med utspilld öl, en våt ölfläck på en byxa och någon som utbrister, det ser ut som en penis), nyår - vem kan ha missat det? och krök hos Laura i fredags. Är det konstigt att jag är trött? Nu sattsar vi på uppladdning av batterierna i några veckor och sen drar vi till fjällen. För där blir det ingen rast och ingen ro...


//Erika


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag laddar förfullt för våran "lilla" tripp.. Måste boka den snart!! :D

2009-01-06 @ 13:35:19
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Alex

Nää det blir det verkligen inte;P

2009-01-06 @ 13:36:37
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0