Erika vs Dator


Jag blir galen, galen galen! Mor har tjatat om att jag ska skissa upp en lägenhet i i ett program i datorn. Idag tog jag tag i det hela. Fiskar upp planskissen, lägger in den i datorn. Inser att det inte finns några andra mått insatta än arean på varje rum. En hel del jobb att få mått och grejer att stämma. Kan äntligen börja skissa. Precis klar. Ska bara fixa till en liten detalj. Hela programet hänger sig. Det vill inte sluta muppa sig. Jag kommer nog få tvångsavsluta hela skiten. Great. Inte ett endaste streck kommer bli sparat. Vilket betyder att jag måste börja om. Börja om att mäta ut det där äckligt jobbiga i början. Fy fan. jag hör ända in till mitt rum hur fuldatan jobbar borta i datarummet. Usch!

Jag blir galen på datorer ibland! Snart är det kriiiiig!


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0