Seven deadly sins



Jag blir ju sur. Titt som tätt har jag kikat in på Bandits hemsida för att hålla utkik efter deras kryssning som de brukar ha. Jag vill verkligen åka på den. Och idag när jag gick in, då äntligen. Nu kan man boka biljetter till kryssningen. Jag klickar mig vidare. Läser igenom lite text. Men, vänta lite... åldersgräns 21. Va faaan!? Det är ju inte snällt någonstans. Jag fyller 20 precis lagom till avfärd så är det 21! Det funkar ju inte. Och till nästa år funderar de på att höja åldern för att idioterna som faktiskt kommer med på kryssningen vandaliserar båten. Puckon! Nä, sänk åldern istället och låt mig komma med båten. För jag, jag lovar att inte förstöra en endaste grej.

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0