Hejsan hoppsan

Oj, oj, oj! Nur var det ett tag sen som jag skrev här. Men jag har varken haft orken eller lusten...
I veckan har jag huunnit med rätt mycket. Förra söndagen hade jag och Erika en skräckfilmskväll. Sen i tisdags var jag till Fyris Hov och kollade på när Andreas spela handboll. Till mitt sällskap hade jag Amanda och Emelie.

I onsdags spelade jag själv match mot Vassunda med seniorlaget. Mindre lyckad match men färden dit var en annan. Jag och Matilda åkte med bussen från Uppsala eftersom vi slutade så pass sent i skolan. När vi väl var framme där vi skulle gå av var vi på helt fel sida av samhället. Så det var bara till att börja traska. Inte nog med att vi var på fel ställe vid busshållplatsen så gick vi totalt fel också - vi letade efter en väg som inte ens fanns i verkligenheten, bara på eniors karta. Helt skumt! Men som "tur" var så var det en som hade kört i diket så vi frågade efter vägen till hallen. Vi var väldigt fel enligt honom men det var inte totalt kört. Vi fick lov att gå genom en liten skog för att komma fram. Till slut hittade vi efter över en timmes traskande i snön och kylan. =P

Helgen som varit har varit väldigt skoj. I fredags var det korridorsfest hos Genta med utgång på det. Men jag och Erika ville in på BJs men kom inte längre än till vakten. Så vi gick till People istället och shakade på dansgolvet. Kunde väl ha varit bättre...( om vi kom in på BJs). Hoppas vakten hade huvudvärk och ont i magen resten av kvällen och hela nästa dag! Eller hur Erika? ;)

Igår gjorde jag inte så mycket. Det var alla hjärtnas dag men jag var hemma. "/

Ikväll ska jag på bio med Elin, det blir filmen Unborn. Det verkade som om den var bra så den fick det bli.

Puss
//Rebecka
ps. Bilder från veckans aktiviteter kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0