Hat vs Kärlek


Det här inlägget kommer bli lite delat, det kan jag tala om redan från början.

Först börjar vi med hur arg jag är - eller var. Sen jag fyllde 18 har jag velat gå på Bj i Uppsala. Och allt eftersom mina klasskamrater fyllde 18 fick jag höra allt fler och fler berättelser om hur kul de haft på Bj under helgen. Men kom jag någonsin dit? Nej. Alltid på väg dit hamnade vi på Lotus istället. Alltid. I fredags var jag så nära. Så, så nära. Vi stod i kön. Vi hade t.o.m en sån tur att det knappt var någon kö, tre - fyra personer innan. Men, blev vi insläppta? Nej. "Det är 20 ikväll."  Det är alltid 20! Hur kommer det sig att mina klasskamrater kom in när de var 18? Idiotvakt. Så Rebecka och jag hamnade på People, där vi inne på damtoaletten utförde lite vodoo mot vakten. Rebecka hade av en slump en liten vodoodocka på nyckelringen. Väldigt passande. Så som Rebecka sa, hoppas vakten hade lite ont i magen och huvudet dagen efter...   ;)

  
1. Jag var lite arg.  2. Korridorsfest   3. Rebecka på People, som snott någons mössa xp

Nu kommer vändningen. För efter vi kom in på People har helgen bara flytit förbi. Super har den varit. Med alla hjärtans dag i lördags blev den helt perfekt. Jag måste ha världens gulligaste pojkvän. I fredags skickade han blommor med blomsterbud, sötnosen. På lördagen var vi ut och bowlade (han vann dock den lurken) och efter det blev det middag på en grekisk restaurang. Väldigt mysigt och gott. Tyvärr fick vi springa därifrån för att försöka hinna med bussen, vilket vi inte gjorde. Springa efter mycket mat - ingen bra ide. Men när vi kom hem mådde vi bättre så det blev choklad, grönsaker och dipp och innan dess lite bubbelbad. Myspys. Som avslutning somnade han för ovanlighetens skull när vi låg och kollade på film.









Han är ju bara för söt min Christoffer =)



//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Nää, va gulligt.. :D

2009-02-16 @ 22:00:59
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja han är allt bra han! =D Svårt å toppa allt du fick! ;) Hoppas du försökte till honom? ;)

2009-02-16 @ 23:11:47
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0