Avklarat och tillbaka på banan

Skrev min första salstenta idag. Började med att jag gick upp kl 5.45 och var hur trött som helst. Gjorde det jag skulle och gick till bussen. Gick genom skogen. Det är så himla mysigt när det är nysnö på träden i skogen, åh, jag trivs så himla bra när snön lyser upp vägen man ska gå på!
När jag väl är i Uppsala möter jag upp Donna. Jag hittar ju inte dit vi skulle så vi gjorde lite sällis. =) Tentan skrevs på Polacksbacken, i en gigantisk sal som såg ut som ett stall på utsidan. Mate skrev också tenta där samtidigt som jag (dock om medicinska sjukdomar och inte svenska-grammatik), fast hon hade bara tre timmar på sig att skriva medan jag hade fyra. Kände nog att fyra timmar kanske inte riktigt behövdes för att skriva, fast å andra sidan var det skönt att inte ha någon tidspress.
Tentan började kl 9.00 och jag var klar 10.14. Då var tio sidor färdigskrivna. Nu är den iaf klar och jag kan släppa den ett tag tills den är rättad och man får se resultatet.
Nästa delkurs kommer handla om Stil, text och tal. Hoppas att den blir en aningen mer rolig än grammatiken. =)

Nej nu ska jag byta om för handbollsträning med smågrabbarna. =) Ska bli skönt att slippa stressa och tänka på plugg medan man tränar och bara tänka på handboll, inget annat!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Ida

vad skönt att tentan är avklarad! det lät inte kul alls... kram kram

2009-02-23 @ 18:52:34
Postat av: Mate

Det är lite av ett sammanträffande att vi skulle skriva tenta samtidigt på samma ställe. Lr hur?



sv: det är ju ändå bra att de tar till lite extra tid.



Förresten det lär gå bra för alla inne i salen. Nunnan satt nämnlgen och bad för alla som skrev. Yes I'm serious



2009-02-23 @ 18:58:21
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0