"Now dance, fucker, dance, man he never had a chance"



Typisk bakis mat? Kanske inte. Men det här blir jag alltid
sugen på dagen efter. Ja, jag vet, jag är konstig.


Igår blev det utgång på Bj. Helt sjukt kul hade vi! Vi började med förkrök hemma hos mig. Det var drickor, smink, hårprylar och grejer över allt tror jag. Lite mindre kaos. Men kul. Sedan fortsatte förfesten på bussen in, i stadsparken och en stund utanför Bj. Men sedan kom vi in och oj vad vi dansade. Fötterna dunkade och idag har jag en stor blåsa under foten. Det var smått kaos där inne med. Vi dansade på bord, högtalare (tror jag det var), soffor och såklart dansgolvet. Helt underbart. Tack för en härlig kväll tjejer!


På bussen in


 

Sara, jag och ludret


En liten muppbild inne på toa

 
Haha Sara i toadörrarna

  


Sara och en kändis!!



Måste göras om någon gång =)



 

//Erika


 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det tycker jag med! :) hur går det för dig då, flyttat klart? Måste ju komma och hälsa på och se hur det ser ut. Sen så har jag några presenter som ligger här hemma och väntar på dig, så vi får hitta på något nån dag!

2009-08-06 @ 15:56:01
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Sara

absolut! det var så himla roligt. du lär ju skicka bilderna på msn sen :]

kul att jag för övrigt ser helt översminkad ut på bussbilden :P

2009-08-06 @ 18:10:48
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Sara

fan vad vi var på eld den kvällen alltså. :)

2009-10-09 @ 21:19:11
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0