Sisådär en månad i efterhand

Internet håller sig kvar, så medan jag fortfarande har det tänkte jag visa lite bilder. Från Turkiet. Christoffer påpekade att jag fortfarande (!!) inte har lagt upp nått. Och nått ska man ju roa sig med innan man åker till lägenheten för att städa.

 
Andra dagen var vi på Jeepsafari.
Första stoppet var en utsiktsplats över Alanya och sen bjöd de på te.

 
Fort gick det.


De klädde ut oss.


Vi drack goda drinkar varje kväll =)

 
Vi badade varje dag.
Och ja jag vet, min våg ser supermesig ut ijämförelse med Christoffers.

 
Vi åkte ut med en badbåt där det blev både bad och dans.


Drinkar vid poolen

 
Vi var på Turkisk night där det bjöds på mat, magdansshow och drick-så-mycket-du-orkar
(vilket Christoffer gjorde haha). Perfekta förfesten så sen drog vi på en krogrunda och fick dansa av oss lite.

  
Sista kvällen var vi på våran favoritrestaurang som hade ljuvlig utsikt över stranden och solnedgången.

 
Sista dagen var vi några timmar på stranden och sedan blev det massa timmars shopping.
Självklart tog vi oss en sista majs också. Så jäkla gott!


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0