Stockholm dancefloor!

Igår var jag hem till Frida i Bålsta för att sen ta pendeln till Sthlm. Vi drog till Chaplins. Helt okej ställe. Det blir ju alltid vad man gör det till. Mycket dans, skratt och däremellan en Margarithas. =D Efter krogen drog vi till Donken för lite fyllekäk. Där träffade vi en snubbe från England som reste runt i Europa. Han frågade oss om vi visste vart Whiteroom låg och frågade sen om vi ville följa med. Satt på Donken ett bra tag innan vi drog vidare tillsammans med denne engelsman vid namn Nick. Han ville hela tiden kramas... =P Vi gick till detta Whiteroom, men ångrade oss snart när vi såg att kön va sjukt lång!

    

1. Frida och jag.  2. Nick och Frida   3. Me =D

    

1. Jag sminkar mig.  2. Frida och jag på väg.  3. Jag och Frida i väntan på pendeltåget på väg hem.

Grym kväll med en underbar människa! En kväll som kommer göras om!!!
Tack Frida! <3

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0