Plugget startar igen!

Jaha ja... så nu blir det till att läsa religion i höst. =) Så himla skönt att jag fått en kursplats. Trodde nästan ett tag där att det var helt kört eftersom jag inte hade tillräckligt med poäng till att läsa Svenska 2. Men ringde till studievägledaren, som för övrigt verkade helt inkompentent eftersom hon inte visste hur hon skulle hjälpa mig, men till slut fick hon fram att jag kunde ringa till en annan studievägledare på teologiska instutionen eftersom jag kunde läsa en annan kurs - religion A. Den studievägledaren var mycket bättre och visste precis vad hon snackade om, så hon fixade en plats åt mig i den här kursen. Så idag har jag registrering kl 14. Så det är bara fixa sig i ordning och dra iväg. =) Hej hopp vad jag ska bli bra på religion nu. =D

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0