Midnattsloppet!

Japp! Imorn smäller det: jag, Rebecka Ahonen ska springa Midnattsloppet i Stockholm. 1 mil är det som gäller! Jag tror verkligen att jag kommer klara det. Jag ska överträffa mig själv och ge mig fan på att jag ska ta mig runt! Dock finns det ett litet, litet problem - jag har sträckt mig. I båda mina lår. Men det känns bättre idag än igår iaf. Får väl ta det lugnt. ;) Hehe
Uppladdningen då? Ja ikväll blir det slappa framför tv:n med mina älskade föräldrar. Sen imorn ska jag försöka få tag på ett par shorts att springa i. Sen bär det av mot Stockholm. Någon som vill komma och heja på mig? ;)


Puss
//Rebecka


Kommentarer
Postat av: Mate

Är nästan lite avis. Vill också springa nått lopp :)

2009-08-15 @ 15:50:09
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0