Jag vann över mig själv! =)

Jag tog mig runt. Utan problem. Stannade och gick två eller tre gånger bara... men sen sprang jag resten.. gick väl inte som förväntat (tidsmässigt) men nu har jag gjort det och jag kommer aldrig göra det igen! =P Men trevligt var det. Fick en liten fin medalj som jag kan brilljera med. =) Synd bara att min vänster fot håller på dö. Kan knappt gå på den, gör så in åt helvete ont! Sista kilometern var den jobbigaste. Jag hade två mål att uppnå i Midnattsloppet - att ta mig runt och springa upp för backen till Sofia Kyrkan (hela backen utan att stanna, det är en 700 m lång backe, brant som fan!!!), vilket jag klarade. Så jag är väldigt nöjd med mig själv. Och i ärlighetens namn trodde jag nog att det skulle vara jobbigare än vad det var.

Idag ska jag plugga och sen titta på när IK Nordias herrar möter EIS på Skogsvallen. Kameran ska med. =D

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska också titta, och min kamera ska också med :]

2009-08-16 @ 13:54:18
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Låter som en bra idé! =)

2009-08-16 @ 14:17:36
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0