Jag som är så långsam

Jag hann! Kan ni förstå? Jag hann! Jag stressade och stressade och jag hann med bussen. Jag hann t.o.m sminka mig (men bara efter att jag övertalat bror att rast Zingo istället för mig). Så nu är jag hemma hos Christoffer och vi ska snart röra oss mot Grönan. Där jag förövigt inte fick jobba i sommar. Men, det är ju roligare att åka karusell än att vara den som startar den så jag är nöjd ändå. Nä, dags att gå.

Rebecka, om du ser det här så kan du ju ringa när du vet hur och när vi åker imorgon. Puss!

Jag har förresten fått tillbaka mina älskade skor! Lämnade in dem på lagning då remmen gått sönder. Men nu jävlar är de tillbaka i leken igen. =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0