Fortfarande inget Internet

Jag är hemma i Grillby för en kort stund. Ska jobba ikväll så passade på att låna internet av mor och far. För att adressändra och beställa hem gardiner. Lite svårt bara när man inte vet sitt nya postnummer och någon har sprungit iväg med pärmen där det är uppskrivet. Det är rörigt här, flyttkartoner över allt. Vissa ställen saknar möbler (som mitt rum t.ex.). Ser lite ut som hos mig i lägenheten. Fast jag har ju packat upp alla mina flyttkartonger nu. Tack vare Christoffer, han började slita upp allt när han var och hälsade på, så då var det bara att ta tag i det hela.

Men, men, så ni vet att jag lever och mår bra.
Nu ska jag jobba.
Puss på er!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0