Söndagsparty


Ja ni, det blev verkligen dåligt med uppdatering, fortfarande med samma anledning, har varken tid eller ork. Jag hade tänkt berätta vad jag gjort i helgen, men jag minns faktiskt inte. Och det beror inte på alkoholhaltiga drycker som försämrar minnet. Icke. Var lite med Christoffer, firade moster som fyllde 40. Och på vilodagen blev det fest, som Rebecka redan nämnt. Drog in till Joar och hade det trevligt. Var tydligen personalfest där och då jag och bartenderchefen snackar om att jag ska få börja gå en "kurs" där fick jag också komma. Väldigt roligt var det och som Rebecka sa, det kändes lite konstigt att vara ute en söndag. Men det blev ju nyktert, åtminstonde för min del, och tidig hemgång. Perfekt en söndagskväll sådär.

Ja,ja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Mitt hår stinker rök så jag blir illamående. Som tur är har lite hårspray och parfym dämpat doften lite i alla fall...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mitt hår luktade så jävla mycket rök! Fick hänga ut jackan också... usch så den stank! =(

Får hoppas att den inte luktar lika illa imorn!

2009-04-06 @ 21:45:05
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Therese

Då får du ju följa med såklart. Jag åker ju inte till Egypten utan dig, det vore fel!!

Fast det låter som att de inte är så peppade på att åka dit, tyvärr!

2009-04-08 @ 20:13:52
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0