Försenat påskägg

Gårdagen var jättemysig. Thomas kom hit och vi kollade på film och åt jordgubbar. =) Sen åkte han hem runt 12 idag. =)

Dammsög och skurade huset och kände mig riktigt duktig faktiskt. Gick väldigt lätt med musik.

Sen såg jag att Erika kom hemåkandes i sin fina bil. Så jag tänkte att jag ska springa ut och ge henne påskägget som har legat och väntat länge nu. Gick över och jag fick mitt också. Jag fick ett par (skitsnygga) kalsonger med Hulken på. De testades på en gång. Så nu jälva i sommar Erika så är det du och jag på badstranden i solglasögon å Hulken kalsonger! =D
Fick ett par supersnygga solglasögon också. Shit va snygga de var! (kommer upp en bild senare) Har haft på mig dem hela soliga eftermiddagen. Tack snygging! ;)

Ikväll blir det en trevlig hemmakväll med grillat kött. Mums! Sen ska jag titta på talang 2009. Hoppas det kommer något bidrag som man verkligen tycker är WOW! eller är riktigt HAHAHA!

Imorn åker jag till Katrineholm med P-97 på cup. Det är samling kl 6 på morgonen och jag blir borta hela helgen. Kommer hem på söndag någongång. Så hade fint tills dess! =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mate

Lycka till Dennis ;). Hoppas det går bra för er!

2009-04-18 @ 13:03:44
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Erika

haha vi blir snyggast på stranden i sommar ;)

tack själv för ditt söta påskägg =)

2009-04-20 @ 19:36:34
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0