"Åh du är så jävla underbar! <3"

Jag vill bara få tala ut lite.
Tänk så mycket alla säger om alla. Tänk vad alla tycker om alla. Tänk vad alla skvallrar för alla.

Tänk så underbara vänner jag har. Tänk så mycket de ställer upp för mig. Tänk så mycket de bryr sig om mig.
Tack för att ni finns. Tack för att ni är där för mig. Jag älskar er alla!

Jag blir så glad när vännerna stöttar en i allt man gör och alla val man väljer. Tack!

Sara du är en underbar vän! Vad skulle jag göra utan dig!? <3

Sen vill jag bara säga tack till dig, som dykt upp i mitt liv! Du gör mig otroligt glad och varm! Du är underbar! <3

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig!!!!!!!! <3

alltid här.

2009-04-14 @ 17:52:18
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Thomas

DU är så himla underbar <3<3 bäst :):)

2009-04-14 @ 18:14:51
Postat av: Anonym

sv: thx bb =) <3

2009-04-15 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0