Ni är väl inte speciellt kulturella av er? Nä, så ska vi på krogen också



Kulturnatten. Alex kom givetvis hit. Vi drog vidare till Jennie där en förfest hölls. Jag förlorade i poker (som vanligt). Därefter hamnade vi i Uppsala. Det var folk överallt. Vi skrattade, skålade och dansade. Alex och jag kom på ideén att fortsätta vidare till Escobar och kolla läget. Jennie var då spårlöst försvunnen så istället sprang vi runt och letade efter henne. Tröttnade när vi inte fann henne. Lämnade stället och gick och käkade med Robin - som helt plötsligt har fått dialekt. Hälsade på Subway-tjejerna. Jennie rinde, hon var i tryggt försvar på busshållplatsen. Vi tog oss dit och hamnade på bussen som stank spya. Det gjorde oss inget, vi somnade direkt - Alex, först lutandes mot min näsa, sen mot axeln och sen somnade hon i mitt knä. Så sov vi alldeles för länge och vaknade i Enköping. Pappa jagade en buss - fel buss. Tillslut kom vi äntligen hem.

   
Förfesten där jag, som ni kan se, förlorade i poker.

Alex och jag skriker i rökrutan:
   "Subway suuuuger!"
   "Gå absolut inte till Subway!"
Nästa gång ute i rutan.
   "Jag är lite hungrig."
   "Ska vi gå och käka sen då?"
*ger varandra en lång blick*
   "Subway?"
   "Asbra!"
  

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi skrek faktiskt "SUBWAY KNULLAR!" Här ska vi inte spara på orden.

2008-09-15 @ 16:28:31
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0