Uppvaknande på sjukhus


Jag har haft fullt upp. Jag har stresspackat inför en resa till Göteborg. Det första jag gjorde där nere var att åka karusell medan bror kollade snett på mig tillsammans med hans kompisar. Jag kände mig otroligt ensam.
   Jag lyckades som tur var möta upp en kompis och vi snyltade ett hotellrum som låg precis vid en strand som var lika vacker som Thailand. Jag vet inte riktigt hur vi lyckades ta oss in på hotellet utan att de i receptionen märkte oss, men lyckades gjorde vi. Finare hotellrum har jag nog aldrig sovit i. Dessutom sparade jag 3000 kronor på det, känns väldigt bra.

Imorse vaknade jag av ett äckligt pipande. Jag hade ingen aning om vart jag var. Det var riktigt läskigt. Halvsovandes insåg jag att fan, jag ligger ju på sjukhus! Vad har hänt!? Jag kunde inte minnas. Såg bilder av hur jag åkte karusellen och hur jaggick och la mig i ett obetalt hotellrum, men därefter var det helt svart. 
   När jag vaknat till lite inser jag att jag ligger ju hemma i min egen säng medan brors väckarklocka tjuter för fullt i rummet intill. Efter några hårda bankande i väggen av mig hör jag hur den tystnar och jag somnar lättat om.

//Erika


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha! gud, jag blev lite rädd där :P

2008-09-23 @ 16:51:45
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha!!!

2008-09-23 @ 19:07:51
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0