"No tears came tonight, but I cried, I cried inside"


Igår var det ju Oktoberfesten i Enköping. Mycket trevligt. Förfest hos Sara med tacos och cocosbollskrig. In till stan där Sara försökte erbjuda en tant på lite fint röd vin (hon rynkade på näsan och trodde det var hembränt) medan jag gosade med hennes lilla hundvalp. Söt. In på Joar där Rebecka och jag direkt tog plats på dansgolvet och där mesta delen av kvällen tillbringades.
Vi spanade även på Idol-Ola, jag var helt enkelt tvugen att kolla efter Alexs tjat om att "hon älskar Ola". Jag t.o.m. tog över och tvångsavslutade Rebeckas telefonsamtal för jag att få komma in i öltätltet i tid. Väl där tröttnade jag snabbt.
Vi mötte Christoffer som kastade tuggummi troligtvis rakt på massa folk. Andreas och Brave dök upp och vi överföll Brave med kramar så fort han satte sin fot innanför dörren. Rebecka hittade 6 kronor på golvet och tjöt överlyckligt att hon skulle bli rik. Brandalarmet gick igång vilket ledde till att jag och Christoffer sprang fram och tillbaka mellan dansgolvet och utgången. Hamnade tillslut på dansgolvet där vi shaka loss till Klappa händerna när du är riktigt glad. När kvällen väl var över var det goda humöret kanske inte på topp. Jag och Rebecka tog oss hem medan Brave och Andreas sov i en lövhög vid resecentrum.

Vaknade imorse lätt död och inte på världens bästa humör. Tog mig in till dansstudion och fick koppla bort ett tag. Efter det hamnade jag hos Andreas där han, jag och Brave degade tillsammans med Misse. Jag vann på Uno - stolt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0