Jag hatar dig!


Det blev en god fucking jävla natt. Somnade ganska sent, sov, sov, sov. Tjing sa det i huvudet vid halv 6 och jag var klarvaken. Skitmysko. Kunde inte somna om. Hörde hur det började plinga i mobilen. Försökte somna om. Hörde hur pappa gick upp. Försökte somna om. Hörde hur magen kurrade. Försökte somna om. Funderade på att gå upp och göra far sällskap under frukosten men försökte istället somna om. Tillslut somnade jag om, tack och lov.

Nu sitter jag här och är förbannad på allt och ingenting. Jag har försökt att sova ut, men ändå är jag dödstrött. Jag hade tänkt köra hårt på gymmet idag, men jävla halsen gör ont så det är nog ingen bra ide. För någon minut sen gick jag i tankarna att skära av mig halsen. Vad ska jag med den till liksom? Halsar är överskattat. Jag vill ha mitt huvud direkt på axlarna så jag slipper detta helvete med halsont. Jag har fan jämt och ständigt ont i halsen. Vilket leder till att jag varje vecka tänker att jag tar det lugnt på träningen idag, eller, jag tränar inte alls idag. Det är inte ett dugg kul när jag vill träna. Jag vill springa så snabbt att benen trillar av. Jag vill lyfta så mycket skrot att jag känner mig som de stora starka svettiga karlarna. Jag vill dansa tills jag blir så yr att sjärnor snurrar framför ögonen på mig. Jävla halsont, jag hatar dig!


Denna man ser inte ut att ha någon hals, undra hur han har lyckats?
Han är idag min stora idol.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0