Pratikplats

Idag såg jag beskedet - jag kommer att göra min första praktik på Grillbyskolan! =DFan va skönt!!!! Praktiken är nästa vecka så jag ska ringa till någon som heter Helena och få reda på vem jag ska ha som handledare. Det känns såååå skönt att få en praktikplats på hemmaplan! =D Oj vad glad jag blev när jag såg att det stod grillbyskolan! =D (Många smilys men det får det vara för jag är glad!!! =D) Och imorn är det även en soft dag. Vi har bara drama på schemat, slutar kl 12. Då ska jag gå på stan och lämna tillbaka en bok som jag köpt, det var "fel" bok tydligen. =P

Nej nu ska jag gå och kolla på Om en pojke på trean. Ikväll kommer jag sova gott! =D Hoppas ni också kommer det!

Puss
//Rebecka

(vart har du tagit vägen?? :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0