Nej, jag gillar nog inte riktigt det här


Okey, jag har inte pluggat på flera, flera månader. Men nu är det dags att ta i med hårdhandskarna igen. Idag ska jag skrapa ihop en reklamanalys på engelska. Jag sa till mig själv att jag skulle sätta igång igår kväll. Jag åkte på bio istället och skrattade åt greker. Jag och Rebecka kom fram till att vi älskar greker. Speciellt feta, grekiska tanter.

I alla fall. Imorse sa jag till mig själv att klockan 11 sätter jag igång. Har jag börjat? Nej. Vad gör jag? Jag lyssnar på musik, dansar runt och bloggar. Inte, inte bra. För en stund sen kom jag på ett knep. Gjorde ju en reklamanalys i gymnasiet. Det är ju bara att översätta den. Snabbt och enkelt. Tyvärr Erika. Du har bara sparat halva analysen. Hur dum får man bli? Så det är väl bara att sätta igång då. Jag ska helst maila David, tror jag han hette iaf, imorgon och skicka mitt arbete. Det ser jag ju fram emot. En främmnade snubbe ska läsa igenom min halvkassa engelska analys som jag inte ens har börjat med och komma med respons. Jippie.

Get to work, Erika!

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst var filmen bra?? Tycker att vi flyttar ner till Grekland och gifter oss med en varsin grek, vad tycker du om det?

2008-09-15 @ 16:20:30
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0