Måndag

Idag har det varit en ganska lång dag. Var ett tag som jag verkligen trodde att jag skulle somna. Men det är inte så konstigt att jag var trött eftersom det inte blivit så mycket sova i helgen. Tror att jag sova i typ 4 timmar natten till söndagen.

I lördags var det den årliga kräftskivan som vi brukar ha här på vår lilla gräddhylla här i Grillby. Den var ganska annorlunda om man säger så. Synd att du inte kunde varit med Erika. Saknade ju vår promenix till Anna Linds park! =P Men familjen Ahonen tog återigen tillbaka segern i femkampen. Och i år fick vi t.o.m. ett vandringspris. En viking! =P Sen somna jag nog inte förrän kl 4 på söndagsmorgonen. hahahah! ;)

Ikväll är det handbollsträning. Ska bli skönt att springa av sig lite. Och prata med lite folk.

Imorn börjar jag inte förrän kl 13.15 så det blir lite sovmorgon. Måste kolla hur bussarna går så att man inte kommer försent bara.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0