Lollipop

Sitter här och lyssnar på Lil Wayne med låten Lollipop. Grymt bra måste jag säga!... har precis suttit och kollat genom hemtentan som ska vara klar den 2/10... den ser inte så rolig ut men ändå tycker jag att det ska bli kul att skriva den.. hmm... vet inte hur det där blev men ändå! =P
Imorn är jag ledig eftersom vi bara har en föreläsning om nätmobbning.. och det har man ändå hört så mycket om så jag känner att jag inte behöver gå på den... =P Känner att jag även behöver sova ut ordentligt och inte höra någon klocka som ringer och väcker mig....=)

Nej nu ska jag spela lite kort hade jag tänkt.... sen ska jag strecha min ljumske... sträckte mig igår på träningen... inte alls kul faktiskt och jag vet inte ens hur det hände.. helt plötsligt hade jag ont och nu kan jag inte gå upp i trappor..."/ usch usch... hoppas det blir bättre tills onsdag så jag kan träna handboll då! =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0