Kommer inte på någon rubrik.... =S

Dagen har varit relativt kort men ändå lång. Fick lova att skriva en "uppsats" på bussen på vägen in till Uppsala i morse. KUL! NAAT! Jag hade sparat mitt dokument, men på något magiskt sätt var det försvunnet och jag var tvungen att skriva om allt igen.... snacka stressad jag blev. Stora klumpen i magen som alla snackar om när man är nervös var inte att tala om. Våga missa att lämna in något på Universitetet! NOT! =S Jag tror att försvinnandet av dokument har med en viss person att göra... men här i bloggen nämner vi inga namn om det inte är positivt. =P

Imorn är jag ledig och då ska jag in till Enköping för att luncha med den jag är kontaktperson åt. Sen blir det nog till att börja med att skriva hemtentan som ska vara inne den 2/10 =P Spännade - min första tenta! =D
Senare på kvällen är det ju fotbollsträning... undra hur det blir med den... "/

Senare den här kvällen är det handbollsträning! =D Oj så kul det ska bli! Jag är så otroligt taggad. Har inte tränat på två veckor eftersom jag varit sjuk. Men nu jävlar ska det bli ändring. Frisk och kry ska jag springa som aldrig förr! =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0